This site is supported by the advertisements on it, please disable your AdBlocker so we can continue to provide you with the quality content you expect.
  1. We are after as many aquarium plant images that we can get, doing so will assist us in completing the aquarium plant database.

https://barrreport.com/threads/aquatic-plant-images-wanted.14374/
    Dismiss Notice

Tamanho Das Plantas

Discussion in 'General Plant Topics' started by Mário Martins, Jan 20, 2019.

1. Mário Martins

Mário Martins New Member

Local Time:
    12:06 AM
    Boa noite
    Reparei que há pessoas quem têm as plantas maiores, tamanho das folhas e tronco, outras mais pequenos. Eu, por exemplo, tenho as minhas plantas pequenas. Atenção que não me estou a referir à altura da planta mas sim ao tamanho das folhas, corpo da planta em geral.
    Queria saber se há alguma ligação com alguma coisa? Eu suspeito que seja da disponibilidade de amónio que existe na água, quanto mais amónia houver mais as plantas são grandes. Quantos mais peixes houver maiores são as folhas das plantas.
    Alguém partilha da minha opinião ou tem uma teoria diferente?

2. Mário Martins

Mário Martins New Member

Local Time:
    12:06 AM
    good night I have noticed that there are people who have larger plants at the level of leaves and stem. I suspect this might be with more ammonia available in the water, perhaps from the fish. The aquariums that have larger plants are also the ones that have more fish or larger ones. Has anyone noticed this relationship?

Loading...

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice