This site is supported by the advertisements on it, please disable your AdBlocker so we can continue to provide you with the quality content you expect.
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. We are after as many aquarium plant images that we can get, doing so will assist us in completing the aquarium plant database.

https://barrreport.com/threads/aquatic-plant-images-wanted.14374/
    Dismiss Notice

po4

Discussion in 'Dutch' started by jessicapilon, Mar 11, 2013.

1. jessicapilon

jessicapilon Prolific Poster

Local Time:
    4:16 AM
    Iemand vroeg mij of je voor de toevoeging van fosfaat ook k3 po4 kan gebruiken?? Weet iemand dat wellicht?? Diegene kan het via school krijgen maar ik weet niet of hij dit wel noet gaan gebruiken. Is dat verstandig??
    graag een advies. Groetjes John

2. dutchy

dutchy Plant Guru Team
    Lifetime Member

Local Time:
    Ja, dat kan wel, maar is de berekening van de hoeveelheid toevoeging om hetzelfde gehalte te krijgen is ongeveer de helft meer. Dan is wel de toegevoegde hoeveelheid Kalium ook meer, maar dat speelt geen rol van betekenis.

3. Yo-han

Yo-han Guru Class Expert

Local Time:
    Let wel op, het word als foaming agent gebruikt in de cosmetische wereld. Ik verwacht geen problemen met lage concentraties maar mocht er een schuimlaag op je water verschijnen dan weet je waardoor:p

4. jessicapilon

jessicapilon Prolific Poster

Local Time:
    Ok dank je, ik zal het doorgeven. Groet john

Loading...

Share This Page