This site is supported by the advertisements on it, please disable your AdBlocker so we can continue to provide you with the quality content you expect.
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. We are after as many aquarium plant images that we can get, doing so will assist us in completing the aquarium plant database.

https://barrreport.com/threads/aquatic-plant-images-wanted.14374/
    Dismiss Notice

ph/kh tabel

Discussion in 'Dutch' started by jessicapilon, Apr 15, 2013.

1. jessicapilon

jessicapilon Prolific Poster

Local Time:
    8:47 PM
    Ik wil graag weten waar in de bijgaande link een fout wordt gemaakt. Er is mij geleerd dat de tabel niet bruikbaar is wanneer er bv ph- of turf wordt gebruikt. Hier lees ik iets anders en je zou bijna zo n pagina geloven. Is het ook kort en duidelijk aan te geven waar de fout in de beredenering op die site zit?? Ik ben een persoon die totaal niet in de scheikunde zit dus ik hoop dat het begrijpelijk is.
    Er staat namelijk dat de bol niet betrouwbaar is bij die toevoegingen. Ik ga uit van wel namelijk.
    Is er dan iets in het stuk in de link niet correct??
    Ik gebruik de tabel dus niet en wel de bol maar vind het opzich wel mooi om te weten waarom de info in de link niet correct is.
    Link is:http://aquaristiek.wikidot.com/co2

Groetjes John

2. dutchy

dutchy Plant Guru Team
    Lifetime Member

Local Time:
    Ik kan wel raden wie dit geschreven heeft ;)

Vergeet niet dat aquariumwiki een zg. "niet authoratieve bron" is. Dat wil zeggen dat iedereen kan schrijven wat hij/zij wil, zelfs al is er helemaal geen onderzoek aan voorafgegaan. Dat wil dus zeggen dat wat er in aquariumwiki geschreven is, niet automatisch een waarheid is. Het grappige is dat ik er zojuist het e.e.a. in gewijzigd heb. :)

Ik wil je voostellen je vraag aan Tom te stellen. Ik ben benieuwd naar het antwoord.

#2 dutchy, Apr 15, 2013
    Last edited by a moderator: Apr 15, 2013
  3. jessicapilon

jessicapilon Prolific Poster

Local Time:

Nee ik weet dat iedereen alles kan schrijven. Maar omdat het scheikunidig is onderbouwd (naar mijn mening, maar ik heb daar geen kaas van gegeten) dacht ik dan is er vast iets niet goed. Maar ja wat dan he??
    Kan dat in het nederlands want anders zal het wel rommelig worden.

Share This Page